door ttdesign6 » vr sep 09, 2011 2:58 pm
Ik denk al meteen even terug aan de verzending van mijn front spoiler. De verzendk. waren bijna het dubbele van wat de spoiler zelf kostte.
Maarja, ook dit is zoiets, misschien komt er wel iemand van hier in de UK, en ook nog eens in de buurt. Er is altijd wel iemand die zo aardig is dan langs te rijden en het mee terug te nemen.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman