BUTTON_TOPIC_LOCKED 15 berichten Pagina 1 van 1
Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tfVERKOCHT
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tfVERKOCHT

    door Lesheep » do mei 12, 2011 9:39 pm

    Wegens een vriendin met 2 kinderen en geen geld voor 2 auto's

    Verkoop ik met pijn in mijn hart mijn geliefde auto en ga ik daarna opzoek naar een burgelijke gezins auto.

    Vraagprijs 8000
    Apk maart 2012

    MG TF135, Trophy Blue Inclusief mijn HARD TOP !!!!! Bouwjaar Augustus 2002 +/- 109 duizend km
    Opties, Extra's en Accessoires:
    • Inclusief Hard Top met achter ruit verwarming
    • ABS
    • Airbag Bestuurder
    • Airbag Passagier
    • Xenon type pilot H7 8000 k verlichtting
    • Alarminstallatie
    • Bumpers in kleur van de carrosserie
    • Mistlampen
    • Centrale deurvergrendeling, afstandbediend 2x
    • Chrome versnellingspook
    • Chrome aanjager , kachel knoppen met mg logo
    • Chrome asbak met mg logo
    • El. verstelbare spiegels
    • Electrische ramen
    • Lederen bekleding
    • Lederen stuur
    • 11 Spoke 16" Lichtmetalen velgen met mg centercaps
    • 4 nieuwe banden merk Uniroyal Rainsport 2 gekocht in maart 2011
    • Middenarmsteun met opbergvak
    • Mistlampen
    • Radio/CD/mp3
    • 6 speakers met heerlijk geluid
    • Reservewiel
    • Lederen Sportstoelen
    • Softtop in zeer goede staat
    • Startonderbreking
    • Stuurbekrachtiging
    • Verstelbaar stuur
    • Velours vloermatten met MG logo
    • Roll bars chrome
    • Sport uitlaat type Trevor Taylor FX treme


    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us
    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us
    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us

    Afbeelding

    Uploaded with ImageShack.us
    Laatst bijgewerkt door 9 op Lesheep, in totaal 0 keer bewerkt.
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Ronald MG TF » do mei 12, 2011 11:52 pm

    Jammer, maar begrijpelijk. Erg mooie wagen trouwens...succes met de verkoop.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Coen » ma jun 06, 2011 1:53 pm

    Jammer dat je 'm weg doet. Mooie TF in een mooie kleur. Succes met de verkoop!
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Tukker » ma jun 06, 2011 10:42 pm

    Lesheep schreefColonWegens een vriendin met 2 kinderen


    Wel een goede reden om wat vaker op en neer te rijden naar een verjaardag. :twisted:


    succes met de verkoop.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Remieme » ma jun 06, 2011 10:49 pm

    Misschien uitkijken naar een vriendin zonder kids? ;)
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Ultimate » ma jun 06, 2011 10:54 pm

    Remieme schreefColonMisschien uitkijken naar een vriendin zonder kids? ;)


    Of een vriendin die de F nooit meer weg wil doen (mijne) :thumbsup:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Remieme » ma jun 06, 2011 11:00 pm

    Same here :)
    Er is een grote cabrio bij gekomen, zodat de kleine meid ook mee kan :)
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Lesheep » di jun 07, 2011 8:11 pm

    Ben niet rijk genoeg voor 2 auto's die mensen bestaan ook nog hoor . Anders had ik hem niet weg gedaan .
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Mr. Dj M. » wo jun 08, 2011 10:36 pm

    Lesheep, je krijgt van mij een pb...
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Lesheep » do jun 09, 2011 3:52 pm

    Oke bedankt voor je Pb. hij staat nog steeds te koop :)
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Mr. Dj M. » vr jun 10, 2011 4:31 pm

    Ja helaas gaat het niet lukken. Had gehoopt dat m'n ouders dat de Mg wilden gebruiken voor de vakantie en ik de Megane kon gebruiken...
    Dat gaat dus niet door jammer genoeg.
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Lesheep » di jul 05, 2011 12:37 am

    nieuwe foto Afbeelding
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door masterpiece » di jul 05, 2011 8:03 pm

    Ik heb de oplossing voor je !!! http://link.marktplaats.nl/463156311 Lekker dichtbij en goedkoop!

    OP DEZE MANIER KAN JE IN ONS CLUBJE BLIJVEN ! :wink:
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Remieme » di jul 05, 2011 8:32 pm

    Wij hebben een croozer fietskar en dat is echt goed te doen :)
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    Re: Met pijn in mijn hart bied ik te koop aan mijn mg tf

    door Lesheep » za jul 09, 2011 3:28 pm

    VERKOCHT er kan een slotje op aub

    O heb nog evt wel een paar onderdelen te koop
    Maar dat laat ik binnekort wel weten oa 15 inch velgen, klokje, k&n filter, en orginele uitlaat

    Maar daar over later meer. zal hier vast niemand voor zijn die dat kan gebruiken

    Volgende week mijn burgelijke auto ophalen
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
BUTTON_TOPIC_LOCKED 15 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten