door ivo-b » zo mei 15, 2011 11:24 am
Bedankt voor alle tips, en Bruno; bedankt, ben er ook blij mee, kan ik mooi de auto nog net wat mooier maken en misschien hier wel wat actiever worden.
m.b.t. de luidsprekerroosters: er zit een klein barstje in en ik wil wel weer originele zwarte er in om het interieur wat rustiger te houden, en Wijchen is mooi dichtbij in de buurt dus misschien daar maar eens even gaan kijken!
ttdesign: Heb je nieuwe liggen? of z.g.a.n.?