Zie hier de marktplaats-link voor de foto's: http://link.marktplaats.nl/435290710
De advertentie-tekst vind je hier:
In Nieuwstaat: Unieke MG TF 160 special edition (nachtblauw) met gereviseerde motor.
Vanwege de komst van een lease-auto moet ik helaas mijn mooie MG TF 160 te koop aanbieden. De techniek van de MG TF 160 is gebaseerd op die van de Lotus Elise.
De auto heb ik altijd optimaal verzorgd en hij verkeert dan ook in perfecte staat! Hij is 4 jaar in mijn bezit geweest en heeft in die tijd grotendeels binnen gestaan. Verder is het een zeldzame TF 160 uitvoering. Dit betekent luxe en de sterkste motor waarmee deze MG te verkrijgen was (160 PK).
Bovendien heeft de MG 10.000 km geleden (bij 95.000km) een motorrevisie gehad waardoor de motor nu weer zo goed als nieuw is! De auto heeft een complete cilinderkop-revisie gehad, de cilinderkop is gevlakt, koppakking vervangen, de distributie-riem incl. spanrollen en de waterpomp is vervangen en ook de koppeling + drukgroep is vernieuwd. Dit tezamen met niet besparen op onderhoudsbeurten en een custom-made cold-air-intake (meer koude lucht samengeperst via de zij-luchtinlaten hetgeen resulteert in meer vermogen en een schitterend motorgeluid) maakt deze MG tot een waar rijgenot.
De MG is verder o.a. voorzien van:
- originele lichtmetalen sportvelgen
- Xenon verlichting
- Goede Pirelli banden
- Een hardtop (meerprijs) + soft-top
- windscherm
- 2 kleuren lederen bekleding (d.blauw en zwart in perfecte staat).
- Mistlampen/verstralers
- Stuurbekrachtiging.
- Rokersvrije auto
- Warmtewerend getint glas,
- El. verstelbare spiegels
- Verstelbaar stuur
- Verstelbare rug
- Verwarmde buitenspiegels
Kortom; een uniek exemplaar waar u nog jarenlang plezier van kunt hebben.
Meer foto’s zijn op aanvraag mogelijk. Beter nog is het om even langs te komen, een stukje te rijden en uzelf te overtuigen.
Prijs: €10.950. Graag alleen serieuze gegadigden en alleen telefonisch of per e-mail contact.
Frederic.