




DennisJ schreefColonheb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.

ErikB schreefColonDennisJ schreefColonheb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.
Zal je auto niet sneller verkopen.
In een advertentie kan je best eerlijk zijn. Maar je moet niet te gek doen.

ErikB schreefColonDennisJ schreefColonheb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.
Zal je auto niet sneller verkopen.
In een advertentie kan je best eerlijk zijn. Maar je moet niet te gek doen.


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.