


Bruno schreefColonVelen dromen ervan een laesewagen te hebben, juist om de F meer de sparen en echt alleen maar te gebruiken voor fun-km's.




whelmond schreefColonvraagprijs 13.000 euro

Mr. Dj M. schreefColonDaar zou inderdaad wat aan gedaan moeten worden Brooklands!
Is het gene optie de leaswagen volledig zakelijk te maken, dan heb je geen extra kosten....

Nem58 schreefColonMr. Dj M. schreefColonDaar zou inderdaad wat aan gedaan moeten worden Brooklands!
Is het gene optie de leaswagen volledig zakelijk te maken, dan heb je geen extra kosten....
Zie bovenstaande antwoord van Kasper over de nadelen daarvanEn bovendien ben je dan duurder uit voor jezelf

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.