

BramvCleef schreefColonOpnieuw stellen van de kleppen

Bruno schreefColonBramvCleef schreefColonOpnieuw stellen van de kleppen
![]()
Hoe wil je zeggen ?


Bruno schreefColonAls de timing 1 tand verkeerd heeft gestaan, had je het zeker gevoeld en gehoord. Lijkt me dus heel sterk. Verder stellen van kleppen is niet echt een optie. De klepstoters zijn immers hydraulisch. Niet dat het er iets toe doet uiteraard, wat de verkoop van de wagen betreft, maar ik zet gewoon de puntjes op de i.
Veel succes gewenst.



Ralph schreefColonAltijd balen. Ik heb precies hetzelfde gehad tijdens mijn verkoop.
1400 euro lichter.
Ik had ook wat op mijn vraagprijs gedaan en binnen 2 dagen mijn auto verkocht. Dus het is wel een pluspunt voor verkoop. Meeste garages geven ook garantie op de reparatie.
Dus succes met de verkoop.


Steffie schreefColonVond ik eigenlijk ook. Ik wilde het niet eerder melden. Ik heb deze auto serieus overwogen als alternatief voor degene die ik nu gekocht heb. Was ook genoeg aan te doen maar tot op heden geen verrassingen.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.