BUTTON_TOPIC_LOCKED 37 berichten
MGF Brooklands incl hardtop
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » vr sep 04, 2009 12:17 pm

    doe je evt de 52mm ook los weg...?
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » di sep 08, 2009 12:32 pm

    DannyVVC schreefColondoe je evt de 52mm ook los weg...?


    Zo lang de auto niet verkocht is doe ik geen losse onderdelen ( zoals de Hardtop, gasklep ,windscherm enz) weg
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di sep 08, 2009 8:48 pm

    BramvCleef schreefColonOpnieuw stellen van de kleppen


    :shock:
    Hoe wil je zeggen ?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    door Steffie » wo sep 09, 2009 1:40 pm

    Dit moet wel pijn doen!! Sterkte
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » wo sep 09, 2009 7:29 pm

    Bruno schreefColon
    BramvCleef schreefColonOpnieuw stellen van de kleppen


    :shock:
    Hoe wil je zeggen ?


    Op de rekening staat: timing kleppen opnieuw gesteld, Er is +-30.000 km geleden de distributieriem vervangen ( door de eerste eigenaar ) en als ik het goed van de garage heb begrepen stond de timing er 1 tandje naast en dit hebben ze toen aangepast.

    Ik heb geen verschil gemerkt, maar als ze dan toch bezich zijn kunnen ze beter alles aanpakken. De remmen voor konden bijvoorbeeld best nog wel een aantal km mee. Maar als hij dan toch bij de garage staat laat ik het liever uit voorzorg vervangen.

    Er is echt niets bespaard op onderhoud, niet door mij of de vorige eigenaar. Er zit voor +- 6500 euro aan rekeningen bij voor de laatste 30.000 km
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do sep 10, 2009 10:14 pm

    Als de timing 1 tand verkeerd heeft gestaan, had je het zeker gevoeld en gehoord. Lijkt me dus heel sterk. Verder stellen van kleppen is niet echt een optie. De klepstoters zijn immers hydraulisch. Niet dat het er iets toe doet uiteraard, wat de verkoop van de wagen betreft, maar ik zet gewoon de puntjes op de i.
    Veel succes gewenst.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » ma sep 14, 2009 8:09 pm

    Bruno schreefColonAls de timing 1 tand verkeerd heeft gestaan, had je het zeker gevoeld en gehoord. Lijkt me dus heel sterk. Verder stellen van kleppen is niet echt een optie. De klepstoters zijn immers hydraulisch. Niet dat het er iets toe doet uiteraard, wat de verkoop van de wagen betreft, maar ik zet gewoon de puntjes op de i.
    Veel succes gewenst.


    Er staat letterlijk:
    Distributieriem uitlaat nokkenas niet in de juiste timing, moter opnieuw afgesteld met de juiste timing.

    Maar een bod is ook altijd welkom, wel graag eerst komen kijken.
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » do sep 17, 2009 6:46 pm

    Up-date..

    Ik wou zaterdag aan een tourtochtje beginnen..

    Maar ik vond dat hij een beetje raar stationair liep en hij rookte een beetje. Aangezien dit normaal nooit het geval was heb ik hem maar meteen naar de garage gebracht..

    En helaas.. De koppakking :cry:

    Bleek dus dat er een slechte ingezet is +- 13500 km geleden.

    Hij staat nu dus bij de garage voor een nieuwe ( LANDROVER! ) koppakking ( incl alles wat er om heen zit zoals het vlakken van de kop, nieuwe kopbouten enz )

    A 1250 en oplopend :roll:

    De de prijs wordt iets aangepast.. 7600 voor alleen de auto maar incl de 52mm gasklep en windstop.

    8250 incl alles dus ook de hardtop!
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » do sep 17, 2009 6:57 pm

    nou het zit je niet mee met de auto.... :cry:
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » do sep 17, 2009 8:29 pm

    Altijd balen. Ik heb precies hetzelfde gehad tijdens mijn verkoop.
    1400 euro lichter.

    Ik had ook wat op mijn vraagprijs gedaan en binnen 2 dagen mijn auto verkocht. Dus het is wel een pluspunt voor verkoop. Meeste garages geven ook garantie op de reparatie.

    Dus succes met de verkoop.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » zo sep 20, 2009 2:09 pm

    Ralph schreefColonAltijd balen. Ik heb precies hetzelfde gehad tijdens mijn verkoop.
    1400 euro lichter.

    Ik had ook wat op mijn vraagprijs gedaan en binnen 2 dagen mijn auto verkocht. Dus het is wel een pluspunt voor verkoop. Meeste garages geven ook garantie op de reparatie.

    Dus succes met de verkoop.


    Was natuurlijk ook wel extra lulig geweest als iemand hem gekocht had en dan na 100km stil stond..

    Maar ik heb gelukkig wat met mijn garage kunnen regelen. Hij wordt na de tijd gemaakt.. Nu betaal ik 25 euro per uur ipv 50 dus ik ben benieuwt wat het me nu gaat kosten. Moet helaas wel nog 2 weken wachten omdat ze het druk hebben.
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    door Steffie » ma sep 21, 2009 1:23 pm

    Vond ik eigenlijk ook. Ik wilde het niet eerder melden. Ik heb deze auto serieus overwogen als alternatief voor degene die ik nu gekocht heb. Was ook genoeg aan te doen maar tot op heden geen verrassingen.
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » ma sep 21, 2009 6:16 pm

    Steffie schreefColonVond ik eigenlijk ook. Ik wilde het niet eerder melden. Ik heb deze auto serieus overwogen als alternatief voor degene die ik nu gekocht heb. Was ook genoeg aan te doen maar tot op heden geen verrassingen.


    Als hij nu uit de garage komt is hij wel helemaal top in orde en is alles wel vervangen wat eventueel een zwakke plek zou kunnen zijn.
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    door Steffie » ma sep 21, 2009 9:54 pm

    Even een tip: pas je tekst op Marktplaats aan. Niet te moeilijk doen over de koppaking en overige reparaties. Voor niet MG kenners schrikt dit wel enorm af!
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
  • BramvCleef
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON zo feb 08, 2009 1:42 pm
    WoonplaatsCOLON Einighausen ( bij Sittard )

    door BramvCleef » wo sep 23, 2009 10:48 am

    Steffie schreefColonEven een tip: pas je tekst op Marktplaats aan. Niet te moeilijk doen over de koppaking en overige reparaties. Voor niet MG kenners schrikt dit wel enorm af!


    Dat is misschien wel een goed idee.. Bedankt voor de tip :wink:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 37 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten