

Reacties op te koop aangeboden objecten :
Reacties op te koop aangeboden objecten gebeuren niet via mail of telefoonnummer, maar via het forum zelf. Geposte telefoonnummers / E-mail adressen zullen vanaf heden 23/05/06 worden verwijderd door de moderators, indien deze worden gepost door de verkoper.
M.a.w. de koop wordt afgehandeld via het forum in een eerste stadium. In latere stadia kan PB (privé berichten) gebruikt worden om privé gegevens uit te wisselen. De verkoper moet de moeite maar doen om het forum te raadplegen om zijn object te volgen. We zijn immers in eerste plaats een forum en geen gratis adverteerruimte. Deze maatregel verminderd daarenboven ook misbruiken beschreven verder onder "wie eerst zaait...."

Ian schreefColonIn plaats komt een TF (of mssh toch Opel Speedster)


Bruno schreefColonOff topic, maar hoezeer een 944 in zijn tijd dan wel lekker reed, t'was nooit geen echte Porsche (dat was en is alleen een 911). daarenboven is zo'n 944 op dit moment eigenlijk wel een stukje oud ijzer geworden, dat zijn prijs per kilo waard is en waarvoor ik nu niet, never niet, nooit niet, een Tf zou voor inruilen. Gelukkig heeft iedereen een ander idee hierover.![]()
Een auto van pakweg rond de 1988, zou ik toch niet prefereren, voor een wagen, die even leuk rijdt van gemiddeld 5jaar oud, indien hij dagdagelijks gebruikt dient te worden. De garage zal alvast in zijn handjes wrijven, als ze u zien af komen met zulk oud spul.
Daarnboven heeft zo'n 944 altijd al een beetje het verkeerde publiek aangetrokken. Indertijd toen hij nieuw was, tot daar aan toe, maar nu zie je er meestal foute mannen mee rijden, met "teerlingen" aan de spiegel.
Onze Poolse poetsvrouw (een uitzondering op de "foute man"-regel) had er zo eentje in een purpere kleur, ik vroeg ze altijd de wagen uit het zicht, achter de poort te parkeren![]()

RSV schreefColonBruno schreefColonOff topic, maar hoezeer een 944 in zijn tijd dan wel lekker reed, t'was nooit geen echte Porsche (dat was en is alleen een 911). daarenboven is zo'n 944 op dit moment eigenlijk wel een stukje oud ijzer geworden, dat zijn prijs per kilo waard is en waarvoor ik nu niet, never niet, nooit niet, een Tf zou voor inruilen. Gelukkig heeft iedereen een ander idee hierover.![]()
Een auto van pakweg rond de 1988, zou ik toch niet prefereren, voor een wagen, die even leuk rijdt van gemiddeld 5jaar oud, indien hij dagdagelijks gebruikt dient te worden. De garage zal alvast in zijn handjes wrijven, als ze u zien af komen met zulk oud spul.
Daarnboven heeft zo'n 944 altijd al een beetje het verkeerde publiek aangetrokken. Indertijd toen hij nieuw was, tot daar aan toe, maar nu zie je er meestal foute mannen mee rijden, met "teerlingen" aan de spiegel.
Onze Poolse poetsvrouw (een uitzondering op de "foute man"-regel) had er zo eentje in een purpere kleur, ik vroeg ze altijd de wagen uit het zicht, achter de poort te parkeren![]()
Die poolse met haar dikke bumpers


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.