



Mr. Dj M. schreefColonIk denk dat dit niet "de" auto is hoor, volgens mij gewoon een plaatje van een antraciete 500LE.





Mr. Dj M. schreefColonOverigens de Le500 batch bij de knippers zit volgens mij alleen links, dus dat is de rede waarom je die niet ziet op de foto Remco
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.