door Bruno » ma jun 08, 2015 2:05 am
Was inderdaad een leuke dag.
Wat het incident betreft : 60 minuten kunnen rijden op het scherp van de snee. De wagen reed schitterend, geen opmerkingen, supersnelle tijden, maar na exact 60 minuten hield de VGK het voor bekeken en boorde de zuigerstang zich door het blok. Resultaat : Een duur VGK onderblok voor de schroot en een wagen in lichter laaie !
Maar hey, wordt alwel weer gemaakt, al zal de wagen de eerste maanden wel even niet op circuit te zien zijn.
Plan is om terug 1.8 te gaan rijden met Omega zuigers er in, en met een beetje geluk met de krukas van de VGK, waardoor we toch weer een 1.9 krijgen. Doel is dus om het zelfde vermogen te krijgen als we nu hebben, maar iets dat net iets minder exotisch is.
Wordt vervolgd !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer