De trackday zit er op. Het was waarlijk een succes. De wagen deed het prima, zonder noemenswaardige problemen en dat na een jaar en half niet meer gelopen te hebben eigenlijk. Enkel weer een lager verrot gereden, maar die hebben we gewoon standaard op de plank in een doos van 12 tegenwoordig en vraagt net geen 5 minuten meer om te vervangen.
Voor mij was het al veel langer geleden om nog eens in een 114 aan te treden, daar ik steeds op de ZR rij en deze 114 steenvast wordt verhuurd als hij nog eens van stal komt, ooit en het mag gezegd, ik was onder de indruk van de performantie, daar ik alweer vergeten was, hoe lekker zo'n officiele ex-fabriekswagen wel rijden kan, zeker als de baan er net iets natter bij ligt !
Hier een filmpje met frank achter het stuur. Leuk om te zien, hoe 3 performante Porsches "in de vernieling worden gereden"...

(vanaf +/- 7min20) ....alvorens zelf het loodje te moeten leggen tegen het echte werk.
http://youtu.be/8o0cvpFOwvk?list=UUf6is ... U7E37pUfCQ
Volgende ronde einde oktober, als het weer het toelaat om de andere cupracer zijn maiden trip te geven...
Hier met 2 op de foto :
