BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Trackday 8 oktober 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Trackday 8 oktober 2014

    door Bruno » zo sep 21, 2014 8:38 pm

    Aangezien er wat grotere problemen zijn met de ZR : starterskrans los gekomen van licht vliegwiel, en ik de motor hiervoor ga uitbouwen, waardoor er nog wat andere upgrades kunnen uitgevoerd worden, zal de ZR dit jaar dus waarschijnlijk niet meer rijden.
    Ik ga met Sander ook die scherpe nokkenas plaatsen die alweer even in de kast ligt. Waarschijnlijk zal de kop hiervoor aangepast dienen te worden, omdat hij anders raakt.

    Ik heb echter besloten, indien het weer redelijk meezit, toch in oktober nog 1 of 2 maal te gaan testen, en ga zelfs 2 cupracers inschrijven voor deze trackday(s). De gele cupracer gaat dus eindelijk eens aan de tand worden gevoeld, want daar was ik nog niet toegekomen. De witte heb ik verhuurd die dag, dus leuk om ze eens tegen elkaar te laten rijden dan. Shame on me, maar ik heb nog geen enkele van de 114'en laten rijden dit seizoen. Dat gaan we dus goed maken !
    Misschien is het een goede zaak dat de ZR eens niet klaar is, want hij verhindert me steeds een andere racer mee te nemen.

    Ik hou jullie op de hoogte.... iedereen welkom !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Trackday 8 oktober 2014

    door brusten » zo sep 21, 2014 11:39 pm

    succes Bruno thumbsup
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Trackday 8 oktober 2014

    door Bruno » do okt 09, 2014 11:58 pm

    De trackday zit er op. Het was waarlijk een succes. De wagen deed het prima, zonder noemenswaardige problemen en dat na een jaar en half niet meer gelopen te hebben eigenlijk. Enkel weer een lager verrot gereden, maar die hebben we gewoon standaard op de plank in een doos van 12 tegenwoordig en vraagt net geen 5 minuten meer om te vervangen.
    Voor mij was het al veel langer geleden om nog eens in een 114 aan te treden, daar ik steeds op de ZR rij en deze 114 steenvast wordt verhuurd als hij nog eens van stal komt, ooit en het mag gezegd, ik was onder de indruk van de performantie, daar ik alweer vergeten was, hoe lekker zo'n officiele ex-fabriekswagen wel rijden kan, zeker als de baan er net iets natter bij ligt !
    Hier een filmpje met frank achter het stuur. Leuk om te zien, hoe 3 performante Porsches "in de vernieling worden gereden"... ;-)
    (vanaf +/- 7min20) ....alvorens zelf het loodje te moeten leggen tegen het echte werk.
    http://youtu.be/8o0cvpFOwvk?list=UUf6is ... U7E37pUfCQ

    Afbeelding


    Volgende ronde einde oktober, als het weer het toelaat om de andere cupracer zijn maiden trip te geven...

    Hier met 2 op de foto :
    Afbeelding
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Trackday 8 oktober 2014

    door Bart-K » vr okt 10, 2014 8:37 pm

    Hopelijk lukt het mij om er eind oktober wel bij te zijn.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten