Enkel ik en Frank zouden aanwezig zijn als piloten vandaag, maar we mochten ook Bart verwelkomen (zoals altijd), en 2 perszoonlijke vrienden waren er ook bij (Peter & Pascal).
Een klein team dus vandaag, maar t'was leuk.
Ik ging van start om 13u en moest al na 20 minuten binnenkomen met een volledig gescheurde uitlaat, net na de 2 in 1. De uitlaat was zelfs gewoon helemaal doormidden. Om dit te repareren zouden we heel inventief moeten zijn, dus terwijl ik mijn racepak voor mijn mechaniekerspak omruilde, stapte Peter en Pascal in de wagen (S2000) om een oplossing te gaan zoekn in de buurt van Zolder. Ze kwamen terug met een rol metaal (om knalpotten te herstellen) en 2 uitlaatbeugels. Na veel passen en meten (rond de 2in 1 leek het aanbrengen niet gemakkelijk), slaagde we erin de boel te herstellen. We hebben zelfs nog 2 volle uren kunnen rijden. Ik sukkelde wat met verkeer, of met wat onbalans en reed eerder 2:12, terwijl Frank zelfs even 2.08:9 neerzette, en over het algemeen met de 2:10 en 2:09 flirte. Straf gereden van Frank, mijn dag was het minder vandaag. Volgende keer beter. Blij dat we hebben kunnen blijven rijden. Bedankt team, voor de ondersteuning en hulp !




