De evo vleugel :

Op deze foto, met even een klein wieltje achteraan, ziet de wagen er nog vrij braaf uit, maar IRL begint hij er al echt stoer uit te zien. Dit wordt in ieder geval een zeer pittig beestje, dat er, eens verlaagd met een deftige camberset, en beletterrd, gestript, voorzien van een rolkooi en racestoel en zetel, er heeel bruut gaat uitzien. Benieuwd naar zijn prestaties op het circuit, maar 2 cylinders meer is alvast een aangenaam extra t.o.v. de ZR.

Recap : Zo kwam hij aan op de Berg :





