ttdesign6 schreefColonSpreken we ergens af?
We kunnen bij de ingang verzamelen, daar is plek genoeg.
Kunnen we daarna gezamelijk de paddock oprijden.

ttdesign6 schreefColonSpreken we ergens af?






Rick schreefColonTot hoelaat zijn jullie op Zolder, misschien dat ik na mijn tentamen nog even langs kom.


em-gee-efke schreefColonWij zijn woensdag bij ons mama in Zolder, dus de kans bestaat dat wij ook even komen kijken!
of vergis ik me zo??


Ook mbt de tijd.



Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.