



crazywolf schreefColonmooi
racer als in straat of circuit?



crazywolf schreefColonklink zeer leuk bruno
maar wil niet dom doen maar dacht altijd dat ik gelezen had dat de wagen gekeurd moest zijn voor op zolder? of vergis ik me hier in?... zou het VEEL makelijker maken voor men mini in orde te stellen eigenlijk

crazywolf schreefColonklink zeer leuk bruno
maar wil niet dom doen maar dacht altijd dat ik gelezen had dat de wagen gekeurd moest zijn voor op zolder? of vergis ik me hier in?... zou het VEEL makelijker maken voor men mini in orde te stellen eigenlijk


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.