


BlackFox schreefColonLaat iets weten als jullie woensdag gaan testen (op zolder?), dan kom ik eens kijken





.


ttdesign6 schreefColonVandaag in levende lijven mogen bewonderen incl. bijhorend verhaal. Zier er geweldig uit en ik ben eens benieuwd hoe hij op de baan is.
Reden genoeg om met mijn tegenwoordig ''rechte'' F naar Zolder te komen zoeven.
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.