







Bruno schreefColonOndertussen zijn er enige maanden gepasseerd, enige maanden al dat de ZR er troosteloos en motorloos bijstaat.
Daar komt vanaf nu verandering in. De geremapte ECU ligt ondertussen al even op de plank. De 160 motor is besteld in de UK.
Deze wordt uit elkaar getrokken eens ik deze binnenkrijg. De kop kan op de plank voor een toekomstig project, de onderblok wordt voorzien van versterkte liners en Omega-pistons met de hulp van Sander. Een Lotus licht vliegwiel wordt besteld, want het VGK vliegwiel past niet meer. Daarna wordt de boel gebalanceerd en kan de motor terug in elkaar worden gedraaid. De oude geporte kop gaan er dan terug op, voorzien van de scherpste uitlaatnokkenas van Piper (reeds op de plank). Ook een oliekoeler wordt gemonteerd (air to oil). De VGK 4-2-1 wordt terug gebruikt op dit blok.
Tenslotte gaat alles terug in de wagen gemonteerd worden en is deze terug race klaar tegen volgend seizoen.
Tenslotte hebben we nog een update voor het raceteam : Een hangar achter de hoek werd gehuurd waardoor alle racers (en ongebruikte C70) vanaf nu onder dak staan en dusdanig de oprit thuis niet meer belemmeren. De TF/F'jes hebben thuis hun garage, maar door een vrije oprit is het gevolg dat ook de TF en F vaker zullen gebruikt worden nu. Ik ben een blij man !






Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.