





Rob schreefColon.... Anders krijg je meer van hetzelfde en verveelt het allemaal heel snel.



RemcovanKuilenburg schreefColonIk ben al rond aan het kijken voor een onboard camera. Een in de gril ergens en een binnen in de auto. Gaat alleen morgen nog niet lukken.






Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.