door Bruno » za feb 23, 2013 12:56 pm
Inrijden zoals Vincente aanraadt is bij een racer inderdaad onhaalbaar, want dat zou willen zeggen dat je een heel seizoen gaat inrijden. Nogmaals, dit is geen daily drive, dus is de inrij procedure onhaalbaar.
Enige dat kan gebeuren bij versneld inrijden is dat de wagen wat olie gaat verbruiken, maar wie ligt bij een racer die elke 3 uur een oliewissel krijgt, daar nu van wakker.
Mapsensor ga ik proberen, evenals de stepper. De witte injectoren kunnen inderdaad misschien even terug worden geplaatst, maar verder zie ik weinig mogelijke problemen die de motor omzeep zouden kunnen helpen. Als we op regematige basis binnenkomen om alles te checken en de A/F ratio in het oog houden, denk ik dat er weinig kapot zal gereden worden.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer