door Bruno » di feb 14, 2012 1:48 am
Zoals de andere racers (114 & MKII) een nieuwe kleur op bumper en spoiler en dorpels kregen, kreeg ook de gele dezelfde blauwe accenten mee. Het geheel is echter nog niet gemonteerd, daar het gemakkelijker is aan de wagen te werken zonder te veel pasgespoten plastic er aan. De wagen krijgt immers een nieuwe motor (onderblok wordt een 2.0 liter K serie race onderblok). Wat we met de rest van bovenbouw en aanbouw gaan doen, wordt één dezer besproken. Doel is volgend jaar minstens rond de 240 pk uit te komen (maar wel in stappen). Verder kreeg de gele MKI ook een remdrukregelaar en nieuwe flexibele stalen remleidingen die binnen in de wagen werden gelegd. Ook de batterij werd naar binnen geleid en de deuren kregen nieuwe race deurpanelen, zoals de MKII.
Aan de mensen die kwamen helpen schuren (zoals Bruce), terwijl wij de nieuwe kleur aanbrachten, bedankt voor de hulp, er is veel werk verzet op 1 dag : Geschuurd en gespoten 4 bumpers (nog 2 te gaan), 6 dorpels, 1 motorkap, 3 spoilers, 3 splitters, heel wat losse kleine delen,....
Binnenkort een groepsfoto van het materiaal in het nieuwe kleedje.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer