Weer een week-endje geklust met Jos, en de racer heeft weer wat mods ondergaan.
- De camberset is omgedraaid, zodat we meer caster hebben. We hebben de wagen terug bij de uitlijner afgezet in de hoop dat we hiermee wat seconden kunnen afpitsen van de rondetijden.
- Ik heb een nieuw framepje gelast voor de bestuurdersstoel, daar het werk van vorige week me toch niet optimaal bleek. De nieuwe stoel blijft in ieder geval geen succes

; Hij is hoger en zodoende, niet haalbaar om te fungeren als bestuurdersstoel in de krappe ZR: Hoe ik de stoel ook plaats, ofwel zitten we met ons hoofd tegen de rolkooi, ofwel krijgen we de wagen niet in zijn 2de versnelling. Voorlopig werd de nieuwe stoel dus de bijrijdersstoel, waarvoor hij wel netjes past. Voorlopig houden we het dus op de oude racestoel voor de piloot, waarvoor ik het frame dus heb herwerkt. De nieuwe bestuurdersstoel (nu tijdelijk voor de bijrijder dus), verhuist binnen een maand naar de de ZS waar hij de piloot zijn zitvlak dan mag gaan ondersteunen en voor de ZR kopen we alweer een nieuwe bestuurdersstoel dan, waardoor de huidige, die gaat vervallen volgend jaar (FIA reglementering), rustig zijn oude dag dan kan slijten als bijrijdersstoel.
- Voetsteun is voorzien voor de bijrijder.
- Evenals kreeg de blusser een nieuwe plaats. Ik maakte er een bracket voor.
- We herstelde de bracket van de alternator (de bouten kwamen soms gewoon los).
- Tenslotte monteerde we een nieuwe janspeed uitlaat met oval finisher. Hij ziet er niet alleen superstoer uit, zo klinkt hij nu ook.
Volgende week, komen de stickers binnen, dus het enige dat nog moet gebeuren voor volgende week is het beletteren van de wagens, een proefrit met de ZR, en nieuwe olie en nazicht voor de ZS.
Van alles foto's vergeten te maken, behalve van de Janspeed :


