RemcovanKuilenburg schreefColonSander schreefColonZat er een randje gefreesd rond de kleppen ?
Stond er 160 op de zuigers gegraveerd ?
M.a.w. was het een originele 160 ?
Het is overduidelijk een 160 blok zowel het onderblok als de kop!
Even met Paul gesproken op Zolder, wat blijkt het onderblok is geen 160 blok maar een 145. Kop is wel een 160 kop. Mijn excuus Sander wij dachten echt wat tekens gezien te hebben.
Nu ontstond bij ons de vraag, wat is het verschil tussen een 145 onderblok en een 160 onderblok?











? T'is wel een 160 he, ik overweeg dus uiteraard geen andere nokkenassen, wel andere keerringen, want die lekken.