Achterdemper en veer

Voordemper incl veer, OEM en de nieuwe





ErikB schreefColonIk zat zowat aan de andere kant van de auto Sander ....

ovi schreefColonErikB schreefColonIk zat zowat aan de andere kant van de auto Sander ....
En hoe ver moest je ze nu omhoog draaien?





Sander schreefColonZat er een randje gefreesd rond de kleppen ?
Stond er 160 op de zuigers gegraveerd ?
M.a.w. was het een originele 160 ?


ttdesign6 schreefColonAls de Limburgse gemeenschap van hier gaat voel ik me ook verplicht te komen kijken


ttdesign6 schreefColonAls de Limburgse gemeenschap van hier gaat voel ik me ook verplicht te komen kijken


ttdesign6 schreefColonSpreken we ergens af?

Bruno schreefColonMotor moet nog verder afgemonteerd worden (bijna klaar), D-Riem moet er terug op en de wagen moet nog opnieuw koelvloeistof krijgen, ontlucht worden en olie en filter krijgen.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.