Bruno schreefColongaat nog steeds door inderdaad.
En kan je wat hulp gebruiken of heb je al volk genoeg?

Bruno schreefColongaat nog steeds door inderdaad.


Bruno schreefColonVoorlopig volk genoeg, maar je bent altijd welkom uiteraard.


Bruno schreefColonJe moet je niet haasten, want voor 19u beginnen we toch niet, omdat dan iedereen pas stilletjes aan binnen valt, tenzij je hier ook gras wil maaien, want mijn tuin is een wildernis geworden.


al terug gemonteerd hadden voor we gisteren vertrokken!


RemcovanKuilenburg schreefColon Goed gelachen en sorry Jeffry voor het los maken van dat ene boutje en daarna weer vast omdat het toch niet los moest (nadat jullie weg waren moest hij toch weer los)





Ook bedankt Ovi en Jeffry, want zonder jullie was de LED-lamp zeker gevallen 
ErikB schreefColon Bedankt Remco om zo de handen uit de mouwen te stekenOok bedankt Ovi en Jeffry, want zonder jullie was de LED-lamp zeker gevallen
![]()


RemcovanKuilenburg schreefColonHey ovi, motor loopt nog niet. Nog wat kleine dingen. Veerspanners ook niet nodig want de Zr staat weer op het rubber!
En het boutje, gewoon met de flex en weg was hij!


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.