Je moet je snelheid aanpassen aan wat binnen het bereik ligt van de auto EN van je eigen ervaring met dit alles. Dat moet je zeker rustig opbouwen en liefst proberen op een iets vergevings gezinder circuit zoals Assen. Zo kun je perfect de grenzen verkennen maar ook verleggen. Bedenk dat het vertrouwen in je auto en eigen stuurmanskunst groeit naarmate je het vaker doet. Ik had het niet verwacht, maar was dit jaar ook 8 seconde sneller op Zandvoort dan de jaren er voor.
Je kunt het ook omdraaien trouwens, als er iets onverwacht mis ging en je leek totaal de controle kwijt te zijn, dan loopt dat opgebouwde vertrouwen ook weer een klein deukje op, maar tegelijkertijd groei je daar ook weer van.
Van wat je vertelde bij de dyno vond ik wel dat je olie temperatuur behoorlijk snel aan de hoge kant is. Heb je wel de kachel nog vol aan geprobeert op Zolder?
Met alle mods op je auto kan er misschien nog een oliewarmtewisselaar tussen, dat zal het olie probleem oplossen.
Jouw Trophy heeft nooit een HGF gehad toch, als e.e.a. niet goed schoon is wordt koeling ook meer een probleem.
Had Camiel geen last met zijn remmen?
Ik vind het jammer voor je dat het voorgevallen is, maar wel goed dat je het ge probeert hebt.
Bruno, mooie camera voor goede prijs voor in de racer:
http://www.sublub.nl/winkel/intova-cameras-c-28_295.html
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2