2011-06-15: Zolder
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Rob » do jun 16, 2011 12:56 am

    Het was weer een leuke dag, weer nieuwe gezichten en ook oude bekenden en zoals altijd een toffe sfeer.
    Het was de eerste keer voor mij zo dicht bij de racerij dus dat was wel een leuke ervaring.
    :thumbsup:

    morgen heb ik misschien een filmpje klaar.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door ttdesign6 » do jun 16, 2011 1:03 am

    Ik ben benieuwd :thumbsup:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Bart-K » do jun 16, 2011 1:30 am

    Hele gezellige dag gehad 8)

    Goed weer, gezellige mensen, goede catering (waarvoor dank!!), mooie tijden gereden, wat wil je nog meer??
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door etienne » do jun 16, 2011 6:53 am

    het was een zeer geslaagde dag waarvoor mijn dank aan de dames en heren die het mogelijk hebben gemaakt ..en natuurlijk heel leuk om eens wat gezichten in het echt te mogen zien :D
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door ovi » do jun 16, 2011 8:54 am

    Hij draaide als een horloge en maakte best nog wel een koel geluid als je doortrok! :thumbsup:
    Wel weer een paar klojo's met een zwarte Porsche die er geen klote mee konden rijden en bijna mijn vriend met de Exige de kant in reden door nog maar eens een grove fout! :evil:
    Zouden zo'n gasten veel sneller een zwarte vlag moeten geven!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door RemcovanKuilenburg » do jun 16, 2011 10:10 am

    Een zwarte vlag ? Nee hoor gewoon volgende keer deze mee nemen en knallen!

    Afbeelding
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Ronald MG TF » do jun 16, 2011 10:33 am

    Het is inderdaad vervelend dat er idioten tussen zitten, meestal met snellere wagens.
    Wat men zou kunnen doen is de dag opsplitsen in bvb 2 klasse..tot 2 liter en boven 2 liter.
    Maar dan zit je met 't probleem dat de rijtijd weeral korter wordt, en het gaat al zo snel vooruit.
    Twee trackdays per maand zou ook een oplossing zijn, dan zou men de drukte enerzijds verspreiden of zou men een dag voor minder dan 2 liter kunnen reserveren en een dag voor de anderen....maar daar zal dan weer geen vergunning of tijd voor zijn....
    Wie weet komt dat er ooit wel van, tenslotte groeit het succes van de tracdays met de dag.
    Maar tot zolang zullen we 't met die "wannabees" moeten stellen vrees ik....
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door ovi » do jun 16, 2011 10:42 am

    En wat doe je dan met de geprepareerde Peugeots, Golfkes, AXkes, Honda Vtec's, Super Seven replica's, Exiges en andere autokes die veel sneller zijn maar toch onder de 2.000cc ? :?
    Nee, gewoon zoals bij de moto's indelen in de bekwaamheid van de "piloot" of in veel gevallen degene die denken dat ze "piloot" zijn en dan meestal in een Porsche of BMW van meer dan 2 liter zitten maar dan ook weer in de weg rijden en het gevaarlijk maken voor de mensen die de juiste lijnen volgen! :wink:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door ErikB » do jun 16, 2011 10:47 am

    Een uurtje "2 liter en kleiner" en dan een uurtje "meer dan 2 liter" en dan weer afwisselen moet toch te doen zijn.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Ronald MG TF » do jun 16, 2011 11:01 am

    Ja, de perfekte oplossing bestaat niet denk ik, en zelfs in je eigen klasse kan er een sufferd zitten.
    Maar dat hoort er bij natuurlijk, kijk maar naar Le Mans...daar zit je ook met zoveel verschillende klassen, waar dan af en toe ook een minder begaafde piloot tussen zit met alle gevolgen vandien.
    Ik probeer om de ideale lijn zo goed mogelijk te volgen en te verdedigen...maar soms wordt je gewoon weggedrukt door deze Fangio's, klopt.
    Echt in de clinch gaan met zulke figuren doe ik niet, ik ga geen schade rijden gewoon om iets te bewijzen.
    Als het echt de spuigaten uitloopt kan je nog altijd met hen een babbeltje gaan slaan of hogerop gaan desnoods.
    Het kan ook anders, gisteren zelf nog meegemaakt. Een kerel remt me uit, maar verliest lichtjes de controle over zijn auto...waardoor ik dus ook gehinderd word..wel, die gast is zich komen excuseren achteraf en eigenlijk, om eerlijk te zijn, heb ik er niet zoveel last van gehad, gewoon wat vroeger moeten remmen...
    Als iedereen zijn verstand zou gebruiken, dat zou al iets geven.... :wink:
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Sander » do jun 16, 2011 11:35 am

    Idioten tref je toch in iedere klasse aan ? Ik denk dat je dat gewoon moet meecalculeren in deze sport.
    Aanstaand weekend rijden er op spa in de belcar/bts ook weer clios tussen R8 GT3's en dat gaat ook goed.
    Als er maar niet teveel wagens op het zelfde moment op de baan zitten en de echte gekken op tijd aan de kant worden gezet.
    Building >200BHP K-series
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Ronald MG TF » do jun 16, 2011 11:39 am

    ^ Exactly my point... :wink:
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Sander » do jun 16, 2011 11:59 am

    Ah, gevalletje niet ververst voor het antwoorden ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door ovi » do jun 16, 2011 2:00 pm

    ErikB schreefColonEen uurtje "2 liter en kleiner" en dan een uurtje "meer dan 2 liter" en dan weer afwisselen moet toch te doen zijn.

    Nogmaals Erik, het heeft niks te maken met de hoeveelheid cc van een motor maar alles met het soort auto en de rijkunsten van het manneke dat erin zit! Een doorsnee Super Seven replica heeft een 1.600 cc maar draait rond de 2 minuten en als hij echt goed is nog 10 seconden minder maar zou dan wel in de minder dan 2.000cc moeten rijden terwijl een pipo met een veel zwaardere bak die 2min 20 draaid dus in de zwaardere klasse zou moeten rijden? :no: Gisteren waren en genoeg gasten met zware auto's die overal in de weg reden en soms heel gevaarlijke dingen uit haalde dus daarmee beter dat ze beginners en mensen met wat ervaring en zekere de heel snelle mannen apart zouden laten rijden!
    Probleem is dat die rijke bimbo's meestal 250 euro betalen zodat ze een hele dag de mensen het leven zuur kunnen maken omdat ze nu eenmaal met een heel snelle auto rijden en daarmee denken dat ze dan ook heel snel zijn! :evil:
    Die mensen van Sky Limits moeten ook hun boterham verdienen dus daarom dat die ook niet vlug een zwarte vlag zullen krijgen. :roll:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: 2011-06-15: Zolder

    door Ronald MG TF » do jun 16, 2011 2:46 pm

    Inderdaad, money makes the world go round...* raced naar buiten om een lotto formulier binnen te brengen :twisted: *

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten