Het was de eerste keer voor mij zo dicht bij de racerij dus dat was wel een leuke ervaring.
morgen heb ik misschien een filmpje klaar.













ErikB schreefColonEen uurtje "2 liter en kleiner" en dan een uurtje "meer dan 2 liter" en dan weer afwisselen moet toch te doen zijn.
Gisteren waren en genoeg gasten met zware auto's die overal in de weg reden en soms heel gevaarlijke dingen uit haalde dus daarmee beter dat ze beginners en mensen met wat ervaring en zekere de heel snelle mannen apart zouden laten rijden!
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.