door vanspeed » ma mei 23, 2011 10:13 pm
Grappig, ik heb hier ooit (2005) ook gereden !
Als ik me niet vergis rond de 1m50 in de regen op zolder jaren geleden (in elk geval ruim onder de 2 minuten).
Maar ja daarintegen gingen we ook sneller dan de porschecup op zandvoort.
De bochten waren ook wel ultrabreed voor een kart.
Reed toen met een vanspeed frame (whats in a nickname ?) met een pavesi icc motor, 6 versnellingen met 45 pk uit een 125cc 2takt motor.
Was tot nu toe de ultieme lolfaktor waar mijnsinzien zelfs een motorfiets niet tegen op kan.
Wat me nog bijstond van die tijd was het rempunt voor de tarzanbocht.
Eerste keer op de baan maar eens gaan remmen bij 100m, eeh das te vroeg.
50m dan maar de tweede keer, nog te vroeg.
Uiteindelijk moest je donders goed opletten dat je niet vlak achter iemand ging rijden vlak voor het rempunt want dan had je de kans dat je er frontaal op klapte.
Was een leuke tijd maar m'n rug laat dat niet meer toe. (ja je wordt ouder he)

op zolder 2005

hagelnieuwe bandjes die als ze warm waren dan ook echt plakken

2005 op zandvoort eveneens in de regen.
1998 mgf vvc
fase 1: modificaties: AP big brake kit,16" multispokes (75th Anniversary) wheels,MGTF conversion,chrome sidevents
fase 2: K&N cold air filter,52mm TB,4-2-1 manifold,D-cat,scorpion twin dual exhaust
car audio: alpine cda-9853R
fase 3: DVA k06 kit, omega forged pistons, a Sander-head, piper vernier pulleys, EMS-4 bluetooth ecu, auto teknix road elise airbox, D1 oilcatch tank,315cc bosch ev6 injectors
Mg ZR yellow