RemcovanKuilenburg schreefColonDat gaat helemaal goed komen met de ZR. Ik zie de kampioen al voor mij met champagne.
Naar 't schijnt drinken Bruno en Jos dit niet, dus die eer zal mij toekomen denk ik...


RemcovanKuilenburg schreefColonDat gaat helemaal goed komen met de ZR. Ik zie de kampioen al voor mij met champagne.



ErikB schreefColonahum ....


















ttdesign6 schreefColonCool! Mooi stuurtje ook. Komt er nog een dubbele uitlaat onder of niet?![]()


ttdesign6 schreefColonAhja, klopt ook. Even niet bij stil gestaan
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.