ErikB schreefColonEven benadrukken dat de 2.2 bar geen fout van de pitcrew was ....
Uiteraard niet, laat ons zeggen ,dat de banden uiteraard weer redelijk heet waren, en de wagen me al een kleine verwittiging had gegeven in de Bianchi door meer overstuur te geven dan gewoonlijk. De banden werden te heet, of beter gezegd, te hard. Binnekomen en de banden aflaten, zou resulteren in geen schuivers en betere tijden, maar ik kan het niet laten om een lap meer te doen en dan het tempo nog wat op te drijven, I know, yep it was me, de eerste keer was het echter gewoon leergeld, opdat we eindelijk zouden weten, hoe de rembalans dient gesteld te worden.
Uitwegen die handel, is de volgende stap, samen met nieuwe remblokken,... again ? ja ze zaten er nog maar een uur of 4 op. Ik ga eens Mintexen proberen. Zijn de Bluestuffs slecht ? Nee, maar ze zijn zacht als boter. Ook even met de orange stuffs geexperimenteerd, maar dat was helemaal niks. 3 toeren hebben ze eronder gehangen, om te zien, dat ik bijna totaal geen rem had...levensgevaarlijk.