door Bruno » do aug 15, 2013 12:52 am
Deze week hebben we niet stilgezeten :
- Met Remco op Zondag een nieuwe D-riem etc... gemonteerd, groot onderhoud, heel de ophanging en remmerij doorlopen (full race gemonteerd) en alles wat verroest was, geschuurd en in de HCR op construction primer gezet. Tevens helemaal opgepoetst binnen en ook het motorcompartiment kreeg een opknapbeurt. (Bedankt Remco, Ronald en co)
- Maandag de carrosserie aangepakt. Alle blutsen eruit gehammerd, plamuur gezet en grondverf. Tevens heel de wagen geschuurd en de skirts (die als enigste groen waren) geschuurd, opdat deze ook geel kunnen worden gespoten.
- Dinsdag de andere 114 cupracer, ontdaan van de blauwe bumpers en skirts, en hier en daar nog wat dingen aan gedaan.
- Woensdag de gele 114 helemaal herspoten in kleur en vernis, en de achterste gele bumper en skirts van deze wagen herspoten in geel (ze komen op de witte 114). Nadien alle bumpers en skirts op de respectievelijke 114'en gemonteerd.
- Vandaag wordt het een rustdag.
- vrijdag ga ik de gele op de plaatsen dewelke ik niet spoot polieren, en ga ik de gele beletteren.
- Zaterdag wordt ook een rustdag
- Zondag ga ik met Sander de ZR onderhanden nemen (hij krijgt dan zijn volle vermogen). Tevens moet ik op de witte achteraan een steekas vervangen.
Na deze week zullen de racers klaar zijn. Cupracer 2 en de ZR zullen aantreden immers op 29/8 op de qualify day van de 24h van Zolder. Cupracer 1 mag op stal voor de rest van het seizoen.
Foto's volgen !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer