Weet je toevallig de pit nr.
Maar zal het wel zien denk ik.
Tot morgen













































RemcovanKuilenburg schreefColonWat een super dag met een 2e stoel. Even de 114 van binnen mee gemaakt met Frank als piloot. En ook even met de ZS. Wat blijft het een mooie auto Maxime! En ik heb ook geen idee wat er aan de hand was met de ZS? Wellicht uitlezen met de T4 en u weet meer. Maar al eerder gezegd werken aan de remmen! Voor de rest ben je een top piloot!




ovi schreefColon....Ik mis nog wel wat foto's van het schoon volk!
ErikB schreefColon@Kasper: leuke foto's. Enig bezwaar als ik enkele toevoeg aan het verslagje op 8ontrack.be ?
Bruno schreefColonMisschien ook wat foto's plaatsen op het facebook kanaal dan ?
Luc schreefColonvergeet AL jullie volgers via twitter ook niet hé..
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.