Zwarte kunststof plaat van 1mm dik om al de panelen in de wagen mee te vervangen, zodat het er toch nog een beetje deftig uitziet, maar het gewicht toch superlaag blijft, een veerpootbrug van OMP, trekogen, verplichte bestickering, en ja ja een OMP rolkooi met kruis achteraan, uiteraard alles FIA gekeurd. Erik heeft nog een niewe racestoel met harnas, diegene die we kochten voor de CRX indertijd en dan is het nog juist XPower springs bestellen en een camberkitje. Eerst de bandjes oprijden op een trackday en vervolgens er slicks onderleggen. Ik denk dat we op korte termijn al aardig vertrokken gaan zijn....





Hou ons op de hoogte, en als jullie het circuit op gaan kom ik, als het maar even gaat graag kijken.