

Maxime schreefColonHey allen !!
Ik ben er morgen ook.
Met een witte Chevrolet Cruze Cup..
Tot morgen !!

Bruno schreefColonMaxime schreefColonHey allen !!
Ik ben er morgen ook.
Met een witte Chevrolet Cruze Cup..
Tot morgen !!
Ik heb je gezien op circuit, heel knappe wagen vond ik het. Lijkt wel een nieuwe racer ? Is hij zo gekocht, heb je hem zelf gebouwd, wat zijn de specs ?




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.