Deze cupracer wordt het nieuwe broertje van de 114 cupracer die we al hadden. Er bestaan er officieel 4 van deze oorspronkelijke racrs, in opdracht van Rover destijds gemaakt. Wij hebben er nu 2 van. Een 3de rijdt reeds op Zolder. De 4de is dus spoorloos of total loss.
Deze cupracer verschilt van de eerste die we reeds hebben in het feit dat hij plexi raampjes heeft, een polyester motorkap en kofferdeksel en een interne brandstoftank. Voor de rest is hij op het eerste zicht identiek aan diegen die we reeds hebben.
Morgen een grote beurt en wat foto's naast de andere 114.
We krijgen een mooi wagenpark aan racers zo bij elkaar.







?