Met de nieuwe remmerij, konden we de 2:10 aan tikken, maar er kan nog heel veel af, indien we van die "ballonbanden" af waren.
We kregen 2 uur droog weer, waar we goed konden testen. Eén keer even rond gegaan, maar dat is zo als je grenzen begint te verleggen in de nieuwe racer, terwijl de grens van de wagen soms iets vroeger bereikt is als je zou willen. Nogmaals, de banden fungeren hier als een vering, waar de auto soms bokkensprongen van maakt en er weinig te corrigeren valt als je limieten opzoekt. Deze limieten liggen veel verder met slicks op 14" wielen. Volgende keer testen we dat weer.
Het laatste uur, werden de hemelsluizen opengezet en raar maar waar, daar waar de banden een serieuse handicap bleken op droog, waren ze nu plots een voordeel. We waren bijna de snelste plots op track. Alle zware jongens werden gepaseerd of gedubbeld. Leuk gevoel toch wel. Een paar foutjes, als we iets te enthusiast werden, maar in het nat rijden, of bijna door een rivier rijden is even net iets anders. We leerden in ieder geval hier ook weer van bij.
De vaste crew : Remco evenals Bart, waren weer van de partij, dit keer aangevuld met Rick en Murphy. Deze laatste was weer aan het filmen geslagen, maar ook Rick heeft mijn camera ter hand genomen en mooie beelden geschoten. Binnenkort dus het beeldmateriaal van Murphy en van ons zelf, om dit verhaal te beeld te brengen.
Bedankt aan allen die ons bezochten, hielpen, etc... ten zeerste gewaardeerd !





