





wimk schreefColonVoor ons was oa. ook een punt om een TF aan te schaffen de mogelijkheid van het in hoogte kunnen verstellen van de stuurkolom!!
Lange benen vragen een iets hogere stuur positie...
Iets wat naar mijn weten niet op de F mogelijk is.


rutger1973 schreefColonIk heb over 1,5 mnd ongeveer € 8000,- te besteden.

Brooklands schreefColonrutger1973 schreefColonIk heb over 1,5 mnd ongeveer € 8000,- te besteden.
Voor dit geld is er een mooie MGF te koop. De aangeboden TF's voor dit bedrag hebben nagenoeg ieder wel een verhaal.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.