Bruce schreefColonHeb je de ambitie om over te stappen naar 16" velgen?
Persoonlijk zou ik Toyo's adviseren 195 voor 215 achter...
En die maten die je noemt zijn voor 16" velgen, hè?
crazywolf schreefColontoyo t1r kan je ook in 15inch krijgen dacht ik? Moest je niet naar 16inch willen gaan.
Uniroyal is idd een ramp als je sportief rijdt (had ik ook achteraan toen ik mijne kocht).
Dus Toyo is een mogelijke keuze (ook de betere denk ik) voor de rest was er niet zo veel keuze in 15inch dacht ik de meeste zijn uit circulatie genomen.
Ow dacht er nog juist aan yokohama avon heeft ook een type voor op de 15inch (heeft of gehad niet zeker).
Trouwens hoe vind je die maxxis? je kan die ook achteraan leggen niet? zelf nooit op een F gehad maar ooit op een andere wagen gahad en toen was ik er toch tevreden van.

quinternet schreefColoncrazywolf schreefColontoyo t1r kan je ook in 15inch krijgen dacht ik? Moest je niet naar 16inch willen gaan.
Uniroyal is idd een ramp als je sportief rijdt (had ik ook achteraan toen ik mijne kocht).
Dus Toyo is een mogelijke keuze (ook de betere denk ik) voor de rest was er niet zo veel keuze in 15inch dacht ik de meeste zijn uit circulatie genomen.
Ow dacht er nog juist aan yokohama avon heeft ook een type voor op de 15inch (heeft of gehad niet zeker).
Trouwens hoe vind je die maxxis? je kan die ook achteraan leggen niet? zelf nooit op een F gehad maar ooit op een andere wagen gahad en toen was ik er toch tevreden van.
185 achter??? Volgens mij is dat niet zo'n goed idee....... Toch??

Bruno schreefColonNee, nooit met 235/... en ook nooit met rondom hetzelfde. Wel eesn 225/... achteraan gehad, en vooraan 205/...

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.