BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Achterste wiellager stuk
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Achterste wiellager stuk

    door Cagivist » wo apr 28, 2010 4:25 pm

    Hallo,

    Ik heb een vraagje i.v.m wiellagers. Na een nazicht blijkt er een beetje spel te zijn op het rechts achterwiel. Vermoedelijk wiellager?

    Nu is de vraag, kan je die overal bestellen bij de lokale autopartshandel en zoja wel type moet ik dan vragen? Voor een moto heb ik dit al gedaan en was van het merk skf.

    Ik zou bij de garage kunnen gaan die het heeft vastgesteld maar hij is nogal prijzig, ik heb 80euro betaald voor het oppompen van de vering.

    Dit leek me toch veel?

    Ik lees het wel bedankt op voorhand.
    Groeten,

    Kurt
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten