






mailman schreefColonBruno schreefColongesloten inderdaad veel netter, handiger bovendien, maar veelal ligt zo'n softtop, eens open, hoger en dat vind ik niet mooi.
Ligt die met een glazen ruit hoger, als de kap open is?


Murphy schreefColonIk vroeg me af of het normaal was dat er bij het sluiten van het dak best veel kracht gebruikt moet worden om de sluitingen dicht te krijgen. Ik moet dan echt het dak met kracht richting raamstijl trekken/duwen om de haakjes van de sluitingen "in te haken"
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.