

Sander schreefColonOf de eindschakelaar heeft vieze contacten of de stang loopt te zwaar.



Murphy schreefColonJa volgens mij is het je servo, het electromotertje zelf dus. Ik heb dit zelf nl ook gehad (2X) bij mijn andere auto. Ik neem aan dat je het deurpaneel gedemonteerd hebt? Dan moet het toch mogelijk zijn om erachter te komen waar het geluid precies vandaan komt.?
Als het inderdaad het motortje is kun je i.m.o. alleen nog maar vervangen.

Murphy schreefColonJa volgens mij is het je servo, het electromotertje zelf dus. Ik heb dit zelf nl ook gehad (2X) bij mijn andere auto. Ik neem aan dat je het deurpaneel gedemonteerd hebt? Dan moet het toch mogelijk zijn om erachter te komen waar het geluid precies vandaan komt.?
Als het inderdaad het motortje is kun je i.m.o. alleen nog maar vervangen.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.