Kunnen jullie mij vertellen of ik een waterpomp zelf kan vervangen?
Ik vraag dit om dat ik denk dat het motorblok er uit moet of is dat niet zo dat ik er zo bij kan.
Want hij lek daar water uit volgens mij.
Omdat als ik hem start de MG dan pas begint te lekken denk dat de keerring kapot is.
Het begon met warm lopen een keer in de maand toen 2 keer in de maand toen zag ik dat ik water verloor en wist niet waar uit.
Alle slangen waren droog.
Toen zag ik het heel hard druppelen dus ik het wiel er af en ja inderdaad het kwam uit die zwarte kap waar de waterpomp zit.
Ik hoop dat jullie mij een beetje info kunnen geven.
Ik hoop dat ik het zelf kan.
Wat kost dat om het te laten doen?
Al heb ik daar geen geld voor als het te duur is want ik ben sinds kort werkeloos aangezien ik copd, longziekte ongeneselijk fase drie, heb ppffff
En ja hou van mijn mg f haha
Dank je wel groetjes Rob.
Edit Remco. Even een paar spelfouten er uitgehaald. Aangezien wij een aantal Engelse leden hebben die een vertaal programma gebruiken, is het raadzaam om even je tekst te lezen voor op OK te drukken. Ook hoofdletter komma's en punten
Succes met de lekkage.
Remco





