door videomike » wo apr 14, 2010 5:48 pm
Net bij de APK keuring geweest. paar dingetjes.
CO waarde te hoog ( logisch ik heb een stalenbuis ipv kat, die moet er dus EVENTJES weer onder)
Draagarm doorgeroest.
Ik wil ze direct allebij vervangen, omdat volgend jaar de volgende aan de beurt is.
Allebij vervangen, is dat beter/logischer? is het verschil merkbaar met rijden als je 1 nieuwe en 1 oude hebt? (@ Bruno, kan hier die trilling vandaag komen waar we het over hadden? )
Maar het belangrijkste! hoe kom ik voor een mooie prijs aan die dingen?
Ebay denk ik, of heeft iemand anders nog iets? Prijs per stuk vanuit de garage 114 euro ex btw.
Nog een probleempje, achteruitrijdlicht doet het niet!
Heb de zekering al gechecked, die is goed. lag waarschijnlijk aan dat ding bij de versnellingsbak. Iemand daar nog tips voor hoe je dat snel & gemakkelijk kan oplossen?
Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat