


whelmond schreefColon
P.s. Gaat het raam bij jou ook een stuk makkelijker open en dicht als het vochtig is? Ik heb namelijk het gevoel dat het raam erg strak tegen de strip bovenop de deur loopt, maar ik heb deze nog niet durven forceren..

schrokke schreefColonBij ons noemen ze dat simoniseren.
Gewoon de ruit eens stevig opblinken met een autolak wax.

Bruno schreefColonschrokke schreefColonBij ons noemen ze dat simoniseren.
Gewoon de ruit eens stevig opblinken met een autolak wax.
Nee Herman, bij ons is "simoniseren" niet een waxbehandeling, maar de stap die er voor komt: Het ophalen van de krasjes en opblinken. De wax komt pas na het "simoniseren"
De waxlaag leggen is het geheel "dichtleggen".
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.