


ttdesign6 schreefColonDat bedoel ik ook haha...
Maar hoe krijg ik die kabels daar in die ruimte?![]()
Als ik de radio er in duw dan gaan de kabels weer verkeerd zitten.



crazywolf schreefColonje kan ook even je handshoenkaste demonteren en ze aan die kant kwijtspelen
gewoon de 2? schroeven die je bovenaan zit zitten (als hij open is) en dan de onderste ietsjes los zetten en dan kan je de gehele bak eruit nemen.
nu kan ik me wel niet meer herinneren "hoeveel" plaats er is voor je hand tot aan de kabels te steken is... maar het gaat wel ik heb er zelfs mijn filters van een compo set achter zitten

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.