Ben de trotse bezitter van een MGF uit '98... Hij heeft alleen een vervelend euvel:
De richtingaanwijzer "klikt" niet lekker terug; De schakelaar doet het wel, maar ik moet het stuur dusdanig ver naar de kant draaien waar ik de richtingaanwijzer naar toe laat wijzen (ik weet het, de uitleg kan beter
) dat ik hem altijd handmatig uit moet zetten.
Is dit een nieuwe schakelaar? Of kan ik dit verstellen iod??
Gr, Quinternet.


