Dus nu de banden nog .. ik dacht aan de toyo's T1R maar de maat ben ik niet echt over uit... op een TF is het voor 195 en achter 215 maar deze heeft veerpoten ipv hydrobollen dusja niet echt dezelfde auto.
Nu vooraan wou ik zowiezo 195 leggen maar achteraan twijfel ik tussen 205 en 215 op de site van toyo geven ze de 205 aan voor 7inch velgen dus eigenlijk past deze maat beter op de velg?
Dus vermits een F 205 achteraan standaard is met 15inch dacht ik 205 op een 16inch te leggen achteraan? iemand hier een opinie over of ervaring mee?



