Ik heb namelijk een mooier alternatief bedacht wat mooier bij de auto past!
Het gaat dus om dit embleem:




Rick schreefColonIk wil wel met je ruilen. Je kunt gewoon de airbag eruit halen, die zit aan de achterkant van het stuur vast met 2 inbussen.

Coen schreefColonUltimate schreefColonEr moet weer iets nieuws inkomen, dus ruilen gaat niet door
Rick bedoelt dat hij de airbag heeft zonder logo en wellicht is deze interessant voor jou

Sander schreefColonNiet mee kloten, zit wel een airbag achter.



Bruno schreefColonDat logo zit vast met 3 lipjes die omplooien achter de kunsstof. Ik heb die logo's los liggen, maar ze monteren/demonteren impliceert heel de airbag uit elkaar halen....

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.