Weer iets wat me al een tijdje stoort, maar waarvan ik dacht dat het aan de kapotte flexibel zou liggen. (die ondertussen dus vervangen is)
Vanaf een goede 5000rpm (soms vanaf 4000 al) begint er iets fel te ratelen (metaal tegen metaal) ergens achter mij. Ik gok dus de motorruimte, maar soms klinkt het zelfs alsof het in het interieur zelf is...
Luchtfilter is het niet, lawaai was er al voor dat die er in zat.
Hitteschild voor de uitlaatcollector zit los, geen idee of dat de dader kan zijn?
Zoja, hoe best terug vast maken? Langs onder kan dat ding op en af bewegen en boven zit 'ie met kinknagels vast...




