Bruce schreefColonIk heb mogelijk ook interesse in een zwart setje, misschien even navragen wat twee setjes kosten incl. verzendkosten?

D.B.C. schreefColonOp ebay kosten die dingen 500 pond plus 30 pond verzend kosten.
ik vroeg me dat alleen effe af, als ik wat geld te veel heb zal ik pas zoiets bestellen, want er komen ooknog banden bij
Mvg, D.Blokker

D.B.C. schreefColonSander schreefColonvoor 195
achter 215
Waarom 2 vrschillende maten? de velgen zijn toch hetzelfde en kan tog overal 195 doen?

Rick schreefColonD.B.C. schreefColonSander schreefColonvoor 195
achter 215
Waarom 2 vrschillende maten? de velgen zijn toch hetzelfde en kan tog overal 195 doen?
Zo werden de nieuwe F/TFjes met 16 inch velgen afgeleverd. Voor 15 inch velgen is het voor 185 en achter 205.

RacingGreen schreefColonIk heb me zopas 4 zwarte TF velgen van ebay (MAGIKWHEELS) gekocht voor GBP375 inclusief verzending. Je moet gewoon 375 bieden en normaal gezien zal de verkoper je bod dan accepteren.
Vrijdag besteld en dinsdag waren ze al geleverd.

D.B.C. schreefColonRacingGreen schreefColonIk heb me zopas 4 zwarte TF velgen van ebay (MAGIKWHEELS) gekocht voor GBP375 inclusief verzending. Je moet gewoon 375 bieden en normaal gezien zal de verkoper je bod dan accepteren.
maar als je 375 bied komt er dan geen 105 pond verzend kosten bij? voor die prijs word het wel heel erg interessant.
Mvg, D.Blokker

RacingGreen schreefColonD.B.C. schreefColonRacingGreen schreefColonIk heb me zopas 4 zwarte TF velgen van ebay (MAGIKWHEELS) gekocht voor GBP375 inclusief verzending. Je moet gewoon 375 bieden en normaal gezien zal de verkoper je bod dan accepteren.
maar als je 375 bied komt er dan geen 105 pond verzend kosten bij? voor die prijs word het wel heel erg interessant.
Mvg, D.Blokker
Nee ik heb eerst een paar keer heen en weer gemaild met de verkoper om zeker te zijn dat GBP375 de 'all in' prijs was, en dat heeft hij bevestigd. En inderdaad, ik heb netjes 375 pond betaald voor 4 splinternieuwe velgen + verzending. Echt een keurige transactie
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.